Ambasadorzy KFC testują kanapki Wrapstar

Rozpoczęła się rekomendacyjna kampania reklamowa kanapki Wrapstar. Akcję – obejmującą tysiąc osób chcących być ambasadorami KFC – prowadzi agencja Streetcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii Wrapstar, nowej kanapki w restauracjach KFC, tysiąc aktywnych towarzysko osób w wieku 20-35 lat, które zadeklarowały, że chcą zostać ambasadorami tej sieci, otrzymało przesyłki z kuponami upoważniającymi do bezpłatnego otrzymania tego zestawu dla siebie i swoich znajomych oraz materiały informacyjne o tym produkcie. Uzupełnieniem akcji są działania w internecie zapewniające stały kontakt z jej uczestnikami. Kampanię zakończy pogłębione badanie wśród ambasadorów obejmujące m.in. kontekst spożycia, najczęściej występujące powody wyboru restauracji, opinię na temat samego produktu oraz intencje zakupowe. Akcję na zlecenie zarządzającej siecią KFC firmy AmRest prowadzi agencja Streetcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?