AmRest nie będzie rozwijał Burger Kinga w Polsce

Spółka AmRest, operator marki Burger King, nie będzie rozwijał sieci w Polsce i kilku innych krajach Europy. Właściciel marki rozwiązał z firmą umowę z początkiem lutego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Burger King Europe w komunikacie giełdowym poinformował o rozwiązaniu z dniem 1 lutego 2022 roku umów dotyczących rozwoju marki Burger King w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii i Bułgarii. Operator Burger Kinga, AmRest, będzie jednak kontynuował prowadzenie 93 restauracji sieci w Polsce i na pozostałych na wymienionych rynkach, z zgodnie z obowiązującymi podpisanymi umowami franczyzowymi - podano w komunikacie.

AmRest nie odpowiada już za Burger Kinga

AmRest prowadzi ponad 2 350 restauracji pod markami franczyzowymi, takimi jak KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także pod markami własnymi, takimi jak La Tagliatella, Sushi Shop, Bacoa i Blue Frog.

Firma AmRest jest operatorem sieci gastronomicznych KFC, Pizza Hut i Starbucks w Europie Środkowo-Wschodniej (m.in. w Polsce), a także Rosji i niektórych krajach Europy Zachodniej.

Pierwszą restaurację Burger King otwarto w Warszawie w 1992 r.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych