Andrzej Jakubczyk startuje z własną agencją John Pitcher

Działalność rozpoczęła agencja interaktywna John Pitcher. Jej prezesem i dyrektorem kreatywnym jest Andrzej Jakubczyk.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Agencja John Pitcher oferuje usługi z zakresu realizacji projektów marketingowych związanych z mediami interaktywnymi. W obecnej, początkowej fazie działalności firma skupia się na rozwoju działów kreacji i social media, oceniając je jako najbardziej perspektywiczne.

Funkcje prezesa zarządu i dyrektora kreatywnego agencji pełni Andrzej Jakubczyk. Wcześniej pracował on m.in. w Digital One i Medi-Sept oraz działał jako freelancer.

– Wyróżnikiem naszej firmy jest dystans do siebie i niebywałe poczucie humoru, które zespół przekuwa na nowe, oryginalne pomysły dla klientów – opisuje Jakubczyk. Wizytówkami agencji mają być również skuteczne rozwiązania i odpowiedni stosunek do każdego klienta.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"