Anita Kotlińska i Adam Kaczanowski jako head of creative team w Lemon Sky J. Walter Thompson Poland

Pracę w agencji reklamowej w Lemon Sky J. Walter Thompson Poland w funkcji head of creative team zaczęli Anita Kotlińska i Adam Kaczanowski. Kotlińska pracowała wcześniej w m.in. w AdFabrika FCB, BBDO Warszawa i TBWA, a Kaczanowski - w Just.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Anita Kotlińska i Adam Kaczanowski jako head of creative team w Lemon Sky J. Walter Thompson Poland

Anita Kotlińska w Lemon Sky J. Walter Thompson Poland będzie pracować w teamie kreatywnym z copywriterem Michałem Włodarczykiem. Z branżą reklamową jest związana od 13 lat. Poprzednio była dyrektorem kreatywnym w agencji Newport, a wcześniej pracowała w agencjach AdFabrika FCB, BBDO, TBWA i Idealiści. Tworzyła projekty dla takich firm i instytucji jak AXA, BOŚ Bank, Deutsche Bank, Urząd Miasta Krakowa, Telekomunikacja Polska i Vision Express.

Michał Włodarczyk jest związany z Lemon Sky J. Walter Thompson Poland od marca br. Pracuje w zespole kreatywnym realizującym projekty dla klientów takich jak BZ WBK, Mazda i Winiary.

Z kolei Adam Kaczanowski poprzednio przez 12 lat pracował w agencji Just. Początkowo był copywriterem, potem senior copywriterem, a w ostatnim okresie dyrektorem kreatywnym. Współtworzył kampanie takich firm i marek jak Energa, Volkswagen, Warka, miasto Poznań, BZ WBK, BPH, Polopiryna i Scorbolamid.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii