Anita Tomasik brand managerem Radia ZET

Anita Tomasik dołączyła do zespołu działu komunikacji i social mediów Grupy Eurozet. Objęła stanowisko brand managera Radia ZET.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Anita Tomasik brand managerem Radia ZET
Anita Tomasik; fot. Radio ZET

Tomasik w spółce będzie odpowiedzialna m.in. za współtworzenie kampanii reklamowych dla stacji, nadzór nad realizacją projektów marketingowych, a także współpracę z agencjami reklamowymi i domami mediowymi.

Anita Tomasik z branżą komunikacji marketingowej jest związana od 2011 roku. W latach 2012-2014 pracowała w TVN Media, a w 2014-2016 w biurze reklamy Telewizji Polskiej. W każdej ze stacji była odpowiedzialna za realizację projektów niestandardowych oraz komercjalizację ofert programowych stacji.

Ostatnie 5 lat pracowała w agencji marketingowej Mediasplit na stanowisku project managera, realizując szereg kampanii mediowych i reklamowych. Była także producentem wydarzeń komercyjnych oraz branżowych m.in.: Zjazdu Rynku Reklamy czy Regat Reklamy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rosna-ceny-reklam-radio-zet-antyradio-audytorium-17,7170022837741185a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat