Anix Event tworzy dział PR, na czele Marta Zięba

W agencji Anix Event utworzono dział public relations. Na jego czele stanęła Marta Zięba, poprzednio związana m.in. z ITBC Communication i Entertainment Group.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Anix Event tworzy dział PR, na czele Marta Zięba
Marta Zięba

Marta Zięba odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne i wizerunkowe agencji oraz za obsługę klientów agencji, szczególnie w zakresie budowania relacji z otoczeniem i grupami docelowymi, relacji z mediami, promocji i zarządzania mediami społecznościowymi.

Marta Zięba posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w kompleksowej realizacji projektów z zakresu PR i eventów. Związana była między innymi z agencjami ITBC Communication i Entertainment Group, gdzie jako PR i Event manager prowadziła działania dla firm z branży HoReCa, w tym dla marek Red Bull, Schweppes, Pepsico, Malinowe Hotele, Martini Bacardi, Johnnie Walker, Smirnoff. W latach 2005-2012 odpowiedzialna była za kompleksową realizację i obsługę PR wydarzenia Independent Flair League.

Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła także studia podyplomowe w Centrum Studiów Latynoamerykańskich UW.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe