Anja Rubik w kampanii Chivas Regal „Jak w górę, to z Wami!”

Marka Chivas Regal rozpoczyna kampanię pod hasłem „Jak w górę, to z Wami!”, w której chce pokazać, że sukcesy zawdzięczamy nie tylko sobie, ale także pomocy tych, którzy nas wspierają i inspirują. Ambasadorką akcji została Anja Rubik.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Anja Rubik w kampanii Chivas Regal „Jak w górę, to z Wami!”
fot. materiały prasowe

Marka Chivas Regal poprzez swoją kampanię chce zachęcić odbiorców, by będąc na szczycie, zawsze doceniali tych, którzy pomogli im się na nim znaleźć. Twórcy akcji podkreślają, że sukcesy świętowane wspólnie, cieszą jeszcze bardziej, a otaczający nas ludzie potrafią być największym wsparciem.

Właśnie dlatego do współpracy wybrani zostali ambasadorzy, którzy poprzez swoją dotychczasową pracę i sukcesy odzwierciedlają hasło kampanii „Jak w górę, to z Wami!”. Jedną z ambasadorek została modelka i aktywistka Anja Rubik.

- Kiedy zaczęliśmy szukać ambasadorów kampanii, to właśnie Anja Rubik była dla nas pierwszym wyborem. To niezwykle inspirująca osoba, która swoją popularność przekuwa w promowanie ważnych inicjatyw. Znana jest na całym świecie z uwagi na karierę supermodelki, ale także dzięki udziałowi w licznych projektach społecznych, w tym edukacyjnych – mówi Klaudia Szymańczyk, brand manager marki Chivas Regal w Wyborowa Pernod Ricard. Dodaje: Jej wsparcie jest dla nas bardzo cenne, ponieważ wiemy, że jest osobą autentyczną i nie boi się wyrażać swojego zdania.

„Jak w górę, to z Wami!” to kampania będąca polską adaptacją akcji „I Rise, We Rise!”. Do współpracy marka zaprosiła także innych popularnych twórców. Zaproszenie przyjęli: Ten Typ Mes – znany producent i muzyk, Olga Kordys Kozierowska – prezeska Fundacji Sukces Pisany Szminką, znana dziennikarka, autorka książek i coach biznesowy oraz Michał Kempa – popularny stand-uper i prezenter telewizyjny.

Na jesień zaplanowano specjalną aktywację dla konsumentów, którzy dzięki nim będą mogli rozwijać swoje pasje.

Za koncepcje kreatywną odpowiada agencja Gong. Kampania będzie również wspierana poprzez materiały POS w punktach sprzedaży oraz działania PR.

 

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat