Anna Kordus integrated communication directorem Publicis Worldwide Poland

Anna Kordus dołączyła do agencji Publicis Worldwide Poland na stanowisko integrated communication director. Poprzednio pracowała w agencji Przestrzeń.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Anna Kordus integrated communication directorem Publicis Worldwide Poland

Kordus w Publicis Worldwide Poland odpowiada za jakość oferowanych rozwiązań marketingowych, m.in. dla takich klientów jak Procter & Gamble, Mondelez i Animex.

Jak podano w komunikacie " owej roli dbać będzie o dostarczanie realizacji komunikacyjnych opartych na pozycjonowaniu agencji curiosity creates growth, polegającym na znaczącym wpływaniu na wzrost biznesu klientów, poprzez tworzenie unikalnych insightów na bazie wartościowych i efektywnych strategii komunikacyjnych, autorskich narzędzi i metod pracy oraz nowych technologii inspirowanych pogłębioną analizą danych".

Anna Kordus będzie prowadzić także działania nowo biznesowe.

Poprzednio pracowała w agencji Przestrzeń

Anna Kordus dołączyła do Publicis Worldwide z agencji Przestrzeń, w której przez ponad 3 lata jako group client leader / associate director, zarządzała zespołem odpowiedzialnym m.in. za markę Nałęczowianka, Captain Jack i Frisco. Koordynowała także pozyskiwanie nowych biznesów. Wcześniej przez wiele lat związana była z grupą WPP (MediaCom oraz VMLY&R).

Przez 13 lat współpracowała między innymi z klientami takimi jak Nestle, The Coca-Cola Company, Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec, Decathlon i Johnson & Johnson.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana