Anna Lubowska rezygnuje z funkcji prezesa GroupM Polska, żegna się z WPP po 25 latach

Anna Lubowska zrezygnowała z funkcji prezesa GroupM Polska pełnionej od jesieni ub.r. Wcześniej przez 20 lat zarządzała domem mediowy MEC, a z koncernem WPP była związana ogółem przez 25 lat.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Anna Lubowska rezygnuje z funkcji prezesa GroupM Polska, żegna się z WPP po 25 latach
Anna Lubowska

W komunikacie przekazanym portalowi Wirtualnemedia.pl podano, że Anna Lubowska złożyła rezygnację po przeprowadzeniu kluczowych projektów dla GroupM Polska.

Lubowska jako szefowa GroupM Polska od września ub.r. kierowała grupą zarządzającą, w skład której wchodzą CEO agencji Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus w Polsce. Odpowiadała za całokształt działań operacyjnych GroupM i zarządzanie jej finansami.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wavemaker-przed-starcomem-groupm-przed-publicis-media-havas-media-z-najwyzsza-dynamika-raport-recma-z-polski,7171437293307521a ##

Z początkiem br. MEC i Maxus połączyły się w Polsce, w ramach globalnej fuzji, w firmę Wavemaker. Na naszym rynku zarządza nią Izabela Albrychiewicz, poprzednio szefowa domu mediowego MEC.

Do czasu wyłonienia nowego szefa GroupM Polska strukturą będzie zarządzał Neil Hardwick, do niedawna CEO GroupM w Rosji. Będą go wspierać Dominic Grainger, CEO GroupM EMEA oraz polski zespół zarządzający agencji mediowych WPP

Anna Lubowska przez 25 lat w WPP

Przed przejściem do GroupM Polska Anna Lubowska przez prawie 20 lat pracowała w MEC. Od 2009 roku jako szefowa w Rosji i regionie CIS zarządzała rozwojem firmy w 29 krajach. Przedtem pełniła funkcję CEO MEC w Polsce oraz regionie CEE.

Wcześniej Lubowska pracowała w agencjach JWT/Parintex i Y&R, które tak samo jak MEC i GroupM należą do koncernu WPP.

- Dziękuję Annie za jej nieoceniony wkład w rozwój naszej grupy podczas jej pracy w GroupM, na różnych stanowiskach liderskich w domu mediowym MEC oraz strukturach GroupM w Polsce i regionie CEE. Współpracowałem z Anną osobiście przez ostatnie 17 lat i uważam, że jej zaangażowanie znacznie przyspieszyło w tym okresie rozwój naszego biznesu, szczególnie w Polsce - komentuje Dominic Grainger.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mediacom-warszawa-wyniki-w-2017-roku-723-mln-przychodow-jaka-strata,7171258445645953a ##

W latach 2009-2011 Anna Lubowska była prezesem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Zasiadała też w jury konkursów marketingowych, takich jak Effie, Cannes Lions, Golden Drums, Media Trendy, Golden Hummer czy European MIXX Awards.

W komunikacie nie podano jej obecnych planów zawodowych.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mindshare-polska-wyniki-w-2017-roku,7171258237707905a ##

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych