Anna Robotycka: z AmRestu do brandAddicted

Anna Robotycka rozpoczęła pracę w firmie brandAddicted. Poprzednio kierowała działaniami PR & CSR wszystkich marek AmRestu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Anna Robotycka w brandAddicted objęła stanowisko szefa komunikacji, przejmując jednocześnie funkcję partnera zarządzającego w należącej do tej firmy agencji faceAddicted. Będzie kierować zespołem tej agencji oraz nadzorować realizację strategii PR oraz e-PR dla jej kluczowych klientów. Przypomnijmy, że brandAddicted działa od połowy lipca br. (więcej – link: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/piotr-krauschar-uruchamia-agencje-faceaddicted-i-videoaddicted).

Poprzednio Anna Robotycka kierowała działaniami Anna Robotycka dla wszystkich marek AmRestu w siedmiu krajach. Wcześniej zajmowała się komunikacją m.in. Radia Eska, SigmaKalon i Personal Finance. Ogółem w branży ma ponad 8 lat doświadczenia. Studia ukończyła w Cambridge Marketing College i Ashridge Business School.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię