Anna Robotycka: z AmRestu do brandAddicted

Anna Robotycka rozpoczęła pracę w firmie brandAddicted. Poprzednio kierowała działaniami PR & CSR wszystkich marek AmRestu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Anna Robotycka w brandAddicted objęła stanowisko szefa komunikacji, przejmując jednocześnie funkcję partnera zarządzającego w należącej do tej firmy agencji faceAddicted. Będzie kierować zespołem tej agencji oraz nadzorować realizację strategii PR oraz e-PR dla jej kluczowych klientów. Przypomnijmy, że brandAddicted działa od połowy lipca br. (więcej – link: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/piotr-krauschar-uruchamia-agencje-faceaddicted-i-videoaddicted).

Poprzednio Anna Robotycka kierowała działaniami Anna Robotycka dla wszystkich marek AmRestu w siedmiu krajach. Wcześniej zajmowała się komunikacją m.in. Radia Eska, SigmaKalon i Personal Finance. Ogółem w branży ma ponad 8 lat doświadczenia. Studia ukończyła w Cambridge Marketing College i Ashridge Business School.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana