Anomaly uruchamia pierwszą globalną kampanię marki Diesel

Agencja Anomaly uruchomiła swoją pierwszą kampanię promującą odzieżową markę Diesel.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Anomaly zdobyła globalny budżet reklamowy Diesla we wrześniu ubiegłego roku. Wcześniej pracowały dla niej różne agencje przy różnych projektach.

Przygotowana przez Anomaly kampania pod hasłem "be stupid" została opracowana we współpracy z zespołem kreatywnym Diesla. Akcja obejmuje prasę, outdoor, przestrzeń cyfrową i marketing wirusowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?