Apple Music do pół roku za darmo przy zakupie pojazdu z CarPlay w promocji Volkswagena

Volkswagen uruchomił promocję skierowaną do klientów w Europie, którzy w maju i kolejnych miesiącach 2018 r. kupią nowego Volkswagena wyposażonego w interfejs CarPlay. Będą oni mogli do sześciu miesięcy korzystać z bezpłatnego dostępu do 45 milionów utworów muzycznych zawartych w usłudze Apple Music.

km
km
Udostępnij artykuł:
Apple Music do pół roku za darmo przy zakupie pojazdu z CarPlay w promocji Volkswagena

W ramach promocji, nowi użytkownicy platformy streamingowej Apple Music przy zakupie nowego Volkswagena z CarPlay otrzymają sześciomiesięczny, bezpłatny abonament.

Natomiast użytkownicy już zarejestrowani w usłudze będą mogli bezpłatnie z niej korzystać przez trzy miesiące.

- Ta atrakcyjna oferta usługi platformy Apple Music dla klientów zamawiających interfejs CarPlay zapewni osobom, które kupią nowe samochody Volkswagena dostęp do 45 milionów utworów muzycznych. Dzięki połączeniu muzyki i technologii – a zamiłowanie do nich jest wspólne dla obydwu naszych firm – klienci zyskują nowoczesną możliwość korzystania z livestreamowej muzyki w swoim samochodzie - komentuje Jürgen Stackmann, członek zarządu marki Volkswagen ds. sprzedaży.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana