Arka inwestuje w telewizję

Ruszyła nowa kampania przygotowana przez Agencje Reklamową GPD dla BZWBK.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Należące do grupy Banku Zachodniego WBK towarzystwo funduszy inwestycyjnych (BZ WBK AIB TFI S.A.) rozpoczyna telewizyjną ofensywę reklamową promującą fundusze inwestycyjne Arka jako alternatywę dla lokat.

Głównym zadaniem, jakie postawiła sobie agencja GPD, która jest odpowiedzialna za przygotowanie kampanii, stało się  pokazanie funduszy jako prostej i przyjaznej formy lokowania oszczędności.

Kampania telewizyjna wspierana ogłoszeniami prasowymi, materiałami POS, reklamą internetową oraz reklamą zewnętrzną będzie prowadzona w październiku 2005 w następujących stacjach:  TVP1, TVP2, TVN, TVN7, TVN24, TV4 oraz Discovery i jest skierowana do dobrze sytuowanych, wykształconych mieszkańców średnich i dużych miast, którzy posiadają oszczędności.

Emitowane będą dwa spoty TV. Narracja w obu filmach prowadzona jest przez jednego z zadowolonych inwestorów, który opowiada o Arce w bardzo obrazowy sposób, posługując się przy tym zabawnymi "pomocami naukowymi".

Za zakup mediów odpowiedzialny jest Dom Mediowy Carat. Za przygotowanie kreacji w całości odpowiada Agencja Reklamowa GPD, od strony BZ WBK projekt prowadzi Marcin Petrykowski.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem