„Art Attack” - nowe pismo dla dzieci od Egmontu

W środę 25 kwietnia br. wydawnictwo Egmont Polska wprowadzi na rynek nowy dwumiesięcznik dla dzieci w wieku 4-7 lat zatytułowany „Art Attack”.

js
js
Udostępnij artykuł:

Czasopismo nawiązuje do programu telewizyjnego „Art Attack”, który jest nadawany przez kanał Disney Junior. W magazynie znajdują się zadania wykorzystujące kreatywność dzieci, wraz z instrukcją ich wykonania krok po kroku (w pierwszym wydaniu wśród prac do zrobienia są m.in. album, temperówka czy gitara). Oprócz tego w piśmie znaleźć można zagadki i kolorowanki. Do każdego wydania będą dołączane gadżety (w pierwszym numerze będą to dwie mozaiki prawdziwego artysty).

„Art Attack” kosztuje 7,99 zł. Jego redaktorem prowadzącym jest Kinga Frydrych-Siemiątkowska.

Wprowadzenie magazynu wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje telewizję: TVP, Polsat, Disney XD, teleTOON+, Nickelodeon, MiniMini, Disney Junior, Polsat JimJam, BBC CBeebies, Disney Channel, TV Puls, internet oraz media wydawnictwa Egmont. Kreację spotu przygotowała agencja reklamowa Open Gate, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MPG.

js
Autor artykułu:
js
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek