artflash interactive dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego

Agencja artflash interactive wygrała przetarg na identyfikację wizualną programu „Strategia rozwoju społeczno-gospodarczego Polski Wschodniej do roku 2020” realizowanego przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W przetargu na identyfikację wizualną programu „Strategia rozwoju społeczno-gospodarczego Polski Wschodniej do roku 2020” projekt artflash interactive okazał się lepszy od prac 24 innych agencji. Stworzona przez firmę koncepcja graficzna ma odzwierciedlać dynamiczny charakter przemian w tym regionie.

grafika

Program, którego dotyczył przetarg, jest realizowany przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego. Agencja artflash interactive przygotowała logotyp, księgę znaku oraz wzory materiałów reklamowych na potrzeby tych działań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały