artflash interactive dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego

Agencja artflash interactive wygrała przetarg na identyfikację wizualną programu „Strategia rozwoju społeczno-gospodarczego Polski Wschodniej do roku 2020” realizowanego przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W przetargu na identyfikację wizualną programu „Strategia rozwoju społeczno-gospodarczego Polski Wschodniej do roku 2020” projekt artflash interactive okazał się lepszy od prac 24 innych agencji. Stworzona przez firmę koncepcja graficzna ma odzwierciedlać dynamiczny charakter przemian w tym regionie.

grafika

Program, którego dotyczył przetarg, jest realizowany przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego. Agencja artflash interactive przygotowała logotyp, księgę znaku oraz wzory materiałów reklamowych na potrzeby tych działań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu