Arthur Sadoun kolejne cztery lata będzie kierować Publicis Groupe

Publicis Groupe przedłużyła na kolejne cztery lat umowę z Arthurem Sadoun'em, prezesem i dyrektorem generalnym holdingu. Nową funkcję prezesa Publicis Groupe na Europę powierzono z kolei Steve'owi King'owi.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Publicis Groupe przedłużyła umowę z Arthurem Sadoun'em na stanowisku prezesa i dyrektora generalnego grupy na kolejne cztery lata.

Paryska spółka powołała również kilku nowych członków do swojego zarządu, w tym Dave'a Penskiego, dyrektora generalnego Publicis Media, USA; Carla Serrano, dyrektora ds. strategii, Publicis Groupe; Nigela Vaz'a, dyrektora generalnego Publicis Sapient i Agathe Bousquet, prezeskę Publicis Groupe France.

Dyrektorzy ci dołączają do stałych członków zarządu grupy:  Anne-Gabrielle Heilbronner, sekretarz generalnej oraz Michela-Alaina Procha, dyrektora finansowego, których mandaty również zostały odnowione na cztery lata.

Z zarządu odchodzi Steve King, dyrektor operacyjny Publicis Groupe, który obejmuje nową funkcję prezesa Publicis Groupe Europe. Na razie nie będzie mianowany nowy dyrektor operacyjny w jego miejsce.

Zmiany zostały zatwierdzone przez Radę Nadzorczą Publicis Groupe pod przewodnictwem byłego prezesa firmy Maurice'a Lévy'ego. Lévy wydał oświadczenie, w którym wyraził „wielką satysfakcję” zarządu z osiągnięć Sadouna jako dyrektora generalnego w ciągu ostatnich kilku lat. Sadoun zastąpił Lévy'ego w tej roli w czerwcu 2017 roku.

Pomysłem Sadouna było dodanie czterech nowych członków do zarządu, aby pomóc przygotować firmę na „przyszły wiek”. Nowa struktura zarządcza nazywa się Directoire+, a uzupełnienia zostały zatwierdzone przez Radę Nadzorczą.

- W ciągu ostatnich pięciu lat Publicis stawił czoła wielu wyzwaniom, ale dzięki niesamowitym wysiłkom naszych ludzi i bardzo mocnym fundamencie, który przez prawie wiek zbudowali Marcel Bleustein-Blanchet i Maurice Lévy, dziś jesteśmy silniejsi i więksi.Dzięki nowemu zespołowi zarządzającemu, Directoire +, który w unikalny sposób łączy najlepsze dane, kreatywność, media i technologię z Power the One, jesteśmy gotowi do dalszego partnerstwa z naszymi klientami w ich transformacji i pomagania im w prowadzeniu w nowej erze handlu - powiedział Arthur Sadoun.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"