ASAP&ASAP pracuje przy projekcie Hortexu

Marka Hortex podjęła decyzję o strategicznym zaangażowaniu w festiwale i wydarzenia kulturalne związane z filmem i telewizją. Za przygotowywanie materiałów wizerunkowych i komunikacji wizualnej związanej z tym projektem odpowiada agencja ASAP&ASAP, a za strategię obecności marki Hortex na festiwalach oraz organizację sponsoringów - Fuse (Grupa OMD).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
ASAP&ASAP pracuje przy projekcie Hortexu

Główne hasło projektu brzmi: „Wspieramy kulturę filmową”. Marka Hortex wspiera jako partner prestiżowe festiwale i wydarzenia kulturalne związane z filmem i telewizją, takie jak FPFF w Gdyni, WFF w Warszawie, Camerimage w Toruniu czy galę Telekamer „Tele Tygodnia”.

- Jako marka po raz pierwszy zaangażowaliśmy się w sponsoring wydarzeń kulturalnych i chcemy, by było to zaangażowanie długofalowe i wieloetapowe, obejmujące szerokie spektrum festiwali i innych eventów. Cieszymy się, że możemy wspierać polską kulturę filmową, a oczywiście zależy nam też na tym, by marka Hortex emanowała świeżym wizerunkiem poprzez kreatywne połączenie ze światem filmu i telewizji – mówi Monika Ziembowska, brand manager Hortex

ASAP&ASAP zajmuje się m.in. przygotowywaniem materiałów wizerunkowych Hortex jako partnera wydarzeń kulturalnych ze świata filmu i telewizji, w tym m.in. festiwalowych spotów kinowych, animacji DOOH, reklam prasowych i digitalowych; jak również projektów materiałów dodatkowych (np. na potrzeby obecności eventowej, jak np. „ścianki” itp.).

Agencja przygotowała autorskie animowane spoty kinowe, w których elementy logo Hortex osadzone zostają w świecie filmowym.

ASAP&ASAP obsługuje markę Hortex od 2020 roku, odpowiadając za obszar digital. Współpraca ma charakter długofalowy i obejmuje przede wszystkim kreację digitalowych materiałów kampanijnych, obsługę mediów społecznościowych oraz współprace z influencerami.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu