'Auto Świat' liderem pism motoryzacyjnych, 'Top Gear' w dół o 17proc.

W lipcu 2009 roku większość tytułów z segmentu pism motoryzacyjnych(tygodniki i miesięczniki) zanotowało spadek sprzedaży w porównaniuz analogicznym miesiącem 2008 roku. Liderem segmentu był "AutoŚwiat", spada sprzedaż "Top Gear".

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem tygodnika "Auto Świat" (AxelSpringer Polska) wyniosła w lipcu 2009 r. 100 858 egz., co wstosunku do lipca 2008 roku oznacza spadek o 8 proc. - wynika zdanych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Motor"(Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą na poziomie 91 730 egz. (spadek o10 proc.).

Trzecia pozycja przypadła miesięcznikowi "TopGear" (Burda Media Polska), który na polskim rynkuzadebiutował w marcu 2008 roku. Jego sprzedaż w lipcu 2009 r.wyniosła 76 210 (w dół o 17 proc.).

Porównując dane z lipca br. do danych z poprzedniegomiesiąca

można stwierdzić, że najwięcej stracił "Motor".

* -"Auto Świat" i "Motor" to tygodniki, natomiast pozostałetytuły wymienione w zestawieniu są miesięcznikami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję