“Auto Świat” zmienia się przed 20-leciem

Tygodnik “Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska) od wydania z 25 sierpnia br. ukazuje się w nowej szacie graficznej. Zmienił się również sposób redagowania i prezentowania treści dziennikarskich.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
“Auto Świat” zmienia się przed 20-leciem

W magazynie pojawiły się większe zdjęcia, odmieniona typografia i nowe infografiki. -  Dokonaliśmy bardzo gruntownych zmian nie tylko w szacie graficznej, ale również w sposobie redagowania i prezentacji treści dziennikarskich - mówi Stanisław Sewastianowicz, redaktor naczelny “Auto Świata”.

Nadal w piśmie dominują cztery główne działy: testy i porównania, samochody używane, porady i nowości motoryzacyjne. - Dodatkowo co tydzień będziemy opisywać youngtimery - klasyczne modele, które cieszą się coraz większą popularnością. Stałą rubryką są też absurdy, które utrudniają życie kierowcom - dodaje Sewastianowicz.

Za projekt zmian graficznych odpowiadał Krzysztof Kubicki, dyrektor artystyczny tytułów motoryzacyjnych Ringier Axel Springer Polska.

“Auto Świat” nadal liczy 50 stron i ukazuje się w cenie 2,30 zł.

Tygodnik wydawany jest od 1995 roku. Z danych ZKDP wynika, że w maju br. średnia sprzedaż ogółem “Auto Świata” uplasowała się na poziomie 77 407 egz. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem