Avon: Rzęsy do nieba!

Na początku października wystartowała kampania reklamowa kolejnej nowości, jaką dla swoich klientek w katalogu 13/2007 przygotowała firma Avon.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Na uczelniach wyższych do końca miesiąca na podświetlanych nośnikach reklamowych, tablicach ogłoszeniowych oraz lustrach w toaletach damskich pojawiła się kreacja informująca młode studentki o tuszu unoszącym rzęsy /Uplifting Mascara/.

Kampania prowadzona przez IMIGe Poland jest częścią ogólnopolskiej kampanii prowadzonej od 24 września w największych stacjach telewizyjnych oraz reklamy prasowej.

- W komunikacji reklamowej koncentrujemy się głównie na nowościach, aby w ten sposób pozyskać nowe klientki, naszym celem jest budowanie pozytywnego wizerunku wśród nowych klientek oraz utrzymanie tego postrzegania pośród dotychczasowych konsumentek - mówi Angelika Różyńska group marketing manager w AVON Cosmetics Polska.

Kreację przygotowała agencja SoHo, media zakupił dom mediowy Starcom.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów