Awans w biurze reklamy Multikino Media

Łukasz Gawęcki awansował na head of new business & partnerships w biurze reklamy Multikino Media, zajmującym się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Awans w biurze reklamy Multikino Media

Na stanowisku head of new business & partnerships Łukasz Gawęcki będzie odpowiadał za pozyskiwanie nowych klientów z firm i branż, które do tej pory nie reklamowały się na wielkim kinowym ekranie. 

Ponadto będzie koordynował obsługę domów mediowych i nadal współpracował z kluczowymi klientami – Groupon, Colian, Oponeo.pl, PKP Państwowe Linie Kolejowe, Rossmann, LEGO Polska, Amazon, Mattel Poland, Storytel, Wedel, PGE, BookBeat oraz Totalizator Sportowy – zapewniając wzrost częstotliwości ich obecności w kampaniach reklamowych w kinie.

Łukasz Gawęcki jest związany z grupą Multikino od 2012 roku. Do zespołu Multikino Media dołączył w 2014 roku na stanowisko event managera, a następnie po roku rozpoczął pracę jako sales manager. W 2019 awansował na senior sales managera, a po czterech latach objął stanowisko senior sales & partnership managera.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"