Awans w Cisco Systems

Jacek Chmielecki objął stanowisko Chanel Business Development Manager w Cisco Systems na region EMEA.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Jest odpowiedzialny za wdrażanie działań, które pozwolą na bardziej efektywne wykorzystanie potencjału wzrostowego poszczególnych rynków.

Do jego obowiązków będzie również należał rozwój sieci partnerskiej i zapewnienie wzrostu satysfakcji biznesowej poszczególnych firm współpracujących z Cisco Systems. Chmielecki pracuje w Cisco Systems od sześciu lat.

Celem działań jest właściwy dobór struktur kanału sprzedaży przy jednoczesnym maksymalnym wykorzystaniu możliwości wzrostowych rynków i umożliwieniu rozwoju firmom partnerskim. Jacek Chmielecki prowadzi przedsięwzięcie w czterech krajach Europy Zachodniej, pięciu krajach Europy Środkowej i Wschodniej oraz na obszarze Bliskiego Wschodu i w Afryce.

-Kanał partnerski z punktu widzenia każdej firmy jest niezwykle ważny. To właśnie wiedza i doświadczenie partnerów wspiera sprzedaż producenta. Dlatego dążymy do tego, aby współpraca była maksymalnie satysfakcjonująca dla obu stron. Zrobimy wszystko, aby nasi partnerzy dzięki wsparciu i pomocy z naszej strony, mogli stawiać czoło kolejnym wyzwaniom i efektywnie korzystać z możliwości, jakie daje rynek - mówi Jacek Chmielecki.

Chmielecki jest związany z Cisco Systems od sześciu lat, gdzie rozpoczął pracę na stanowisku Account Managera w dziale współpracy partnerskiej. W latach 2003 - 2005 był odpowiedzialny za rozwój kanału sprzedaży w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Wcześniej pracował w American Power Conversion oraz Budimex Soft S.A.

Jacek Chmielecki ma 37 lat. Jest absolwentem Wydziału Informatyki Politechniki Łódzkiej oraz Uniwersytetu w Leicester, gdzie ukończył Zastosowania Informatyki w Biznesie. Posiada także dyplom MBA z zakresu Zarządzania i Marketingu Thames Valley University. Fascynuje go narciarstwo, żeglarstwo oraz nurkowanie. Jest żonaty i ma trzech synów.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji