Awanse i nowe osoby w DDOB

Agencja influencer marketingu DDOB wzmocniła zespół contentu i strategii. Awans uzyskało sześć osób.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Awanse i nowe osoby w DDOB

Justyna Guzewicz i Wiktoria Wideńska jako project managerki odpowiadają za realizację  kampanii dla klientów agencji. Julia Wityńska wzmocniła zespół contentu i jako social media manager koordynuje działania związane z prowadzeniem kanałów brandowych na TikToku dla klientów agencji.

Izabela Krzemińska zasiliła zespół people & culture, gdzie działa na rzecz kultury pracy oraz wspiera firmę w rekrutacjach i procesach z obszaru people & culture.

Witold Wróbel działa w zespole strategii, przygotowując oferty dla stałych i przyszłych klientów jako strategy manager.

Awanse w DDOB otrzymało sześć osób. Sara Jędrzejowska objęła stanowisko key account managera i opiekuje się kluczowymi klientami agencji. Amadeusz Marciniak został head of media DDOB.

Kinga Kosiorek i Paulina Michniewska-Tomasik awansowały na stanowiska senior strategy managerek. Karolina Koper po przebytym stażu została asystentką działu strategii, a Karolina Idziak objęła stanowisko liderki zespołu realizacji, odpowiedzialnego za kampanie z influencerami.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji