Awanse w Fastbridge

Kamil Wiszowaty i Mirosław Szwaj, pełniący do tej pory obowiązkimedia plannerów, awansowali w agencji Fastbridge odpowiednio nastanowiska interactive account directora oraz account managera.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

To nie jedyne zmiany w Fastbridge. Paweł Modzelewski awansowałna stanowisko interactive communication plannera, a MałgorzataKozera na stanowisko junior interactive communication plannera.

Robert Franckowski, jako creative communication architekt,będzie zajmował się koordynacją współpracy Fastbridge z agencjamiinteraktywnymi na etapie kreatywno-strategicznym. Za rozliczeniafinansowe kampanii będzie odpowiadać Karolina Raczko.

Na tych samych stanowiskach pozostają Piotr Guziur oraz MarcinKwiecień, tworzący komórkę odpowiadającą za usługi SEO i SEM.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day