Axel Springer Polska zmienia cennik reklam w tytułach codziennych

Od poniedziałku 3 listopada wydawnictwo Axel Springer Polskazmienia cenniki reklamowe w swoich tytułach codziennych("Dziennik", "Fakt", "Przegląd Sportowy" i "Sport"). Ujednoliceniuulegają także siatki modułowe w dziennikach - będą one liczyć po 48modułów.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Dotychczas w "Dzienniku" i "Przeglądzie Sportowym" siatka miałajuż co prawda 48 modułów, ale już w "Fakcie" było to jużmaksymalnie 40 modułów. W nowych cennikach pojawią się nowe formatyreklamowe np. junior page na trzeciej stronie "Dziennika". Zwiększąsię też formaty reklam na pierwszej stronie wszystkich czterechgazet codziennych wydawanych Axel Springer Polska.

Anna Gancarz, PR manager w wydawnictwie, pytana o zmiany cenreklam w związku z wprowadzeniem nowych cenników, mówi: - Są tonowe propozycje reklamowe, dlatego trudno wskazać procentowy wzrostlub spadek ich ceny.

Ujednolicenie siatki modułowej tytułów codziennych i zmiany wich cennikach wynikają z wprowadzenia do oferty biura reklamywydawnictwa nowych produktów reklamowych - GRPower i PressPower.Gwarantują one emisję reklamy tego samego dnia, w tym samymformacie, w czterech dziennikach Axel Springer Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana