Axel Springer zasadzi las prenumeratorów Newsweeka i Forbesa

Axel Springer Polska rozpoczyna odwołującą się do hasełekologicznych promocję tygodnika "Newsweek" i miesięcznika"Forbes". Koncern za wykupienie półrocznej prenumeraty jednego ztych czasopism posadzi symbolicznie jedno drzewo.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach akcji "Eko-prenumerata" już na początku kwietniazostanie posadzonych ok. 20 tys. brzóz i sosen dla obecnychprenumeratorów "Newsweeka" i "Forbesa". Następne drzewa będąsadzone każdej wiosny i jesieni za wykupywane półroczne prenumeratępism. Współorganizatorem przedsięwzięcia jest nadleśnictwoJabłonna.

- Ideą akcji jest działanie proekologiczne wpisujące się wstrategię biznesu społecznie odpowiedzialnego - tłumaczy portalowiWirtualnemedia.pl Magdalena Biernacka, specjalista ds. sprzedażynakładu w Axel Springer Polska odpowiedzialna za koordynowanieakcji. - Oddajemy naturze to, co jej zabieramy: jedna prenumeratarówna się jedno drzewo - dodaje.

Propozycja Springera skierowana jest zarówno do prenumeratorówindywidualnych, jak i firm. Każda instytucja, która zamówiprzynajmniej 15 półrocznych prenumerat "Newsweeka" lub "Forbesa",otrzyma certyfikat potwierdzający zasadzenie drzew oraz tytuł firmyprzyjaznej ekologii. Wydawnictwo zachęca również do wykupywaniaprenumerat w ramach akcji ich niższymi cenami.

Akcję "Eko-prenumerata" wspiera promocja, która obejmuje wtytuły prasowe wydawane przez firmę Axel Springer Polska:"Newsweek", "Forbes", "Dziennik", "Komputer Świat", "PrzeglądSportowy" i "Auto Świat", oraz serwisy internetowe newsweek.pl idziennik.pl. Ponadto na poświęconej akcji stronie eko.newsweek.plpojawi się relacja z zalesiania, a redakcja "Newsweeka" planujemateriał na ten temat na łamach tygodnika. Kreacja kampanii zostałaprzygotowana przez dział marketingu Newsweek Polska i Forbes.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style