Axellus wybrał w przetargu Universal McCann

Dom mediowy Universal McCann wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego firmy Axellus, dystrybutora leków bez recepty i suplementów diety.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Axellus wybrał w przetargu Universal McCann

Universal McCann będzie pracował dla wszystkich marek z portfolio firmy Axellus, m.in. Moller’s, Bodymax, Olbas i Kalms. Odpowiada za planowanie i zakup mediów, a także usługi dodatkowe, m.in. modelowanie ekonometryczne. Zajmuje się tym group account director Elżbieta Kręt wraz z jej zespołem: Agnieszką Dzięcioł i Bartłomiejem Bidermannem.

Umowa została podpisana bezterminowo. W przetargu brały udział jeszcze cztery domy mediowe, których nazw nie ujawniono. Procedura była nadzorowana przez Instytut Audytu Mediowego oraz procurement firmy Orcla.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej