Aż się ciepło robi...

Kampania Publicis dla limitowanej serii Renault Clio Arctica

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Najnowszy spot reklamowy limitowanej serii samochodów Renault Clio Arctica powstał przy użyciu kamery termowizyjnej. Dzięki niej możliwe było zwrócenie uwagi na najważniejszą cechę reklamowanego produktu - podgrzewane siedzenia. To pierwsza produkcja reklamowa w Polsce z użyciem takiej kamery. Spot przygotowała agencja reklamowa Publicis na potrzeby kampanii tego modelu Renault. Kampania rozpoczyna się 3 września. Będzie prowadzona dwuetapowo - najpierw w telewizji, a na przełomie września i października w prasie. Adresatami są ludzie w wieku 25-35 lat poszukujący praktycznego i komfortowego auta, amatorzy "wypadów" z przyjaciółmi lub na miły weekend we dwoje.

Renault Clio Arctica to promocyjna seria z wyposażeniem przydatnym w okresie zimowym. W pakiecie zawarto takie elementy wyposażenia, jak: spryskiwacze reflektorów, automatyczne wycieraczki, aluminiowe felgi i światła przeciwmgielne. Jednak najważniejszą cechą auta podkreślaną w przekazie reklamowym są podgrzewane fotele.

Na potrzeby kampanii Publicis przygotował dwudziestosekundowy spot telewizyjny oraz ogłoszenie prasowe. Spot przedstawiający widziane okiem termowizyjnej kamery rozgrzane do czerwoności pośladki pary pasażerów Renault Clio Arctica będzie można oglądać w stacjach: TVP1, TVP 2, Polsat, TVN, Discovery Channel. Ogłoszenia prasowe ukażą się w październiku m.in. w pismach: Elle, Cosmopolitan, Film, Marie Claire, Chip, Men's Health, Twój Styl, Voyage, Auto Plus, Gala, Newsweek i Przekrój.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"