Aztorin dalej oficjalną marką zegarków Ekstraklasy

Na dwa kolejne sezony rozgrywek przedłużona zostaje umowa pomiędzy Ekstraklasą a Aztorin - oficjalną marką zegarków ligi.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Aztorin dalej oficjalną marką zegarków Ekstraklasy

Aztorin jest oficjalnym partnerem Ekstraklasy od 2015 roku. Współpraca obejmuje przede wszystkim produkcję licencjonowanych zegarków Ekstraklasy, marka widoczna jest na stadionach oraz w transmisjach telewizyjnych. Aztorin jest także promowany w oficjalnych kanałach online Ekstraklasy – zarówno na stronie internetowej,  jak i w kanałach social media.

Aztorin z Ekstraklasą

Kluczowym owocem współpracy jest druga edycja oficjalnego zegarka Aztorin Ekstraklasa, dostępnego w dwóch wersjach kolorystycznych - białej oraz granatowej.

- Ostatnie półtora roku to prawdziwy test zarówno dla nas, jak i dla naszych sponsorów. Sprawdzeni, wieloletni partnerzy to ogromna wartość w okolicznościach, z jakimi mieliśmy do czynienia w okresie pandemii. Dzięki dobrym relacjom z marką Aztorin, ukierunkowanym na współpracę i poszukiwanie rozwiązań prowadzących do wspólnego celu, przeszliśmy przez ten trudny okres obronną ręką. Nasza współpraca trwa dalej i jestem przekonany, że kolejne dwa lata będą dla obu stron satysfakcjonujące i ,przede wszystkim, efektywne marketingowo - powiedział Marcin Mikucki, dyrektor departamentu komunikacji, marketingu i sprzedaży w Ekstraklasie.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska