Banah Group dla DaimlerChrysler

Agencja Banah Group wygrała konkurs na kampanię reklamową dla DaimlerChrysler Automotive Polska.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest podkreślenie jakości usług i konkurencyjności cenowej w Autoryzowanych Serwisach Obsługi, przez wprowadzenie specjalnych pakietów serwisowych na oryginalne części i robociznę w ramach pogwarancyjnego programu serwisowego. Kampania widoczna będzie od połowy października do końca listopada 2006. Obejmuje: reklamy w prasie ogólnopolskiej i lokalnej, outdoor ogólnopolski, internet oraz materiały POS do salonów i serwisów autoryzowanych. Klient podjął decyzję, że z 3 prezentowanych przez Agencję linii kreatywnych, aż 2 ujrzą światło dzienne.

"W intrygujący i przewrotny sposób uświadamiamy właścicielom mercedesów, że naprawa ich samochodu wymaga profesjonalnych narzędzi oraz fachowej wiedzy, a nie szamańskich praktyk serwisu "tuż za rogiem" . Odpowiedzią na ich potrzeby są serwisy autoryzowane" - mówi Tomasz Chojnacki - Dyrektor Kreatywny.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały