Bank Pekao SA rozstrzygnął trwający od kilku miesięcy przetarg na obsługę mediową. Państwowy gigant do współpracy wybrał agencję mediową UM należącą do IPG Mediabrands.
Przetarg dotyczył obsługi w obszarze mediów offline (bez internetu).
Zespół UM będzie odpowiadał za opracowanie strategii mediowej i jej realizację, w tym za planowanie i zakup mediów takich jak telewizja, radio, OOH, kino i prasa. Pierwsze kampanie zrealizowane przez UM pojawią się w tych kanałach komunikacji już w maju.
Bank i agencja nie podają liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. Nie ujawniają też, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Audytorem w przetargu była firma doradcza Stars.
Koniec współpracy Banku Pekao SA i Sigmy Bis
Przypomnijmy, że od 2022 roku za planowanie i zakup mediów do kampanii Banku Pekao SA odpowiadała agencja mediowa Sigma Bis, należąca do Orlenu i PZU. Wcześniej bank w tym zakresie współpracował z agencją FullSix Media należącą do Havas Media Network.