"Bar" w CKM

Grudniowy CKM naładowany niespodziankami

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Magazyn CKM, wydawany przez JMG Magazine Publishing Company, w numerze grudniowym (na rynku 12 listopada) przygotował dla swoich czytelników prezent - trendową smycz z logo. Dodatkowo okładkę numeru zdobi uczestniczka polsatowskiego reality show "BAR" - Agnieszka Tomala. Wydanie grudniowe wspierane jest kampanią w telewizji, radio i prasie.

Kampania przeprowadzona zostanie również w 12 kinach, w 9 miastach Polski. Spoty będą emitowane na 117 ekranach, przed filmem "Matrix". Kampania CKM-u, podobnie jak magazyn, kierowana jest do młodych, dynamicznych mężczyzn z dużym poczuciem humoru.

CKM uruchomił również własny program radiowy "Krótka seria z CKM-u" emitowany raz w tygodniu w około 50 stacjach lokalnych w całej Polsce. Program w zabawny sposób wykorzystuje formułę magazynu i tym samym go promuje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki