Barbara Bilińska-Kępa dyrektorem programowym Telewizji Puls

Barbara Bilińska-Kępa z początkiem listopada objęła stanowisko dyrektor programowej Telewizji Puls. Odpowiadać będzie za ofertę programową obu stacji należących do spółki.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Barbara Bilińska-Kępa dyrektorem programowym Telewizji Puls
Barbara Bilińska

Bilińska-Kępa, o której przejściu do Telewizji Puls, portal Wirtualnemedia.pl jako pierwszy pisał w połowie października, będzie nadzorować pracę działu programowego. Ma podlegać bezpośrednio Dariuszowi Dąbskiemu, prezesowi spółki, który od 2012 roku pełnił funkcję jej dyrektora programowego.

Barbara Bilińska-Kępa przez ostatnie pół roku była dyrektorem ds. programowych i marketingu w spółce A+E Networks Poland, nadawcy kanałów History, CI Polsat, H2 i Lifetime.

Do wiosny br. przez trzy lata pracowała w Telewizji Polskiej jako dyrektor biura handlu. Wcześniej związana była z Discovery Networks - najpierw jako menedżer kanału Discovery Historia (tworzonego razem z TVN), a potem jako dyrektor kanałów w Europie Środkowej (w tym czasie nadzorowała wprowadzenie stacji TLC do Polski). W przeszłości pełniła przez wiele lat funkcję zastępcy dyrektora TVP2.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami