Barbara Drapała head of social media w Performics

Barbara Drapała, dotychczas pracująca jako paid social expert w agencji Performics (Publicis Media), awansowała na nowo utworzone stanowisko head of social media. Obejmie je z początkiem stycznia 2019 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Barbara Drapała head of social media w Performics
Barbara Drapała

Do zadań Drapały należy między innymi wspieranie pracy kilkunastu zespołów pracujących dla ponad 100 klientów w zakresie paid social i content marketingu.

- Dostrzegając coraz większą potrzebę integracji wielu kompetencji w ramach szeroko pojętych działań w mediach społecznościowych stworzyliśmy nowe stanowisko head of social media. Rolą Barbary Drapały, która obejmie tę funkcję, będzie dalszy rozwój naszych kompetencji, narzędzi i produktów, w ramach kompleksowego podejścia do social mediów, jako części zintegrowanych działań komunikacyjnych, wspieranych w ramach Publicis Media najbardziej zaawansowaną analityką i technologią - mówi Jakub Bielerzewski, dyrektor generalny Performics.

Barbara Drapała z agencją Performics związana jest od trzech lat. Wcześniej pracowała m.in. w agencji Think Kong oraz firmie Evenea.pl.

Jest absolwentką marketingu internetowego na SGH, zarządzania na Université Paris-Dauphine oraz doktorantką Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim.

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?