„Barbra Streistand” w imprezowej reklamie ciastek Hit (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa ciastek Hit z portfolio firmy Bahlsen. Akcję pod hasłem „Hit może powodować imprezy” przygotowały firmy Gruppa66 Ogilvy Warszawa, Redworks i Mediacom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa reklama ciastek Hit pokazuje niezapomnianą imprezę - zarówno jej przebieg, jak i konsekwencje. Oprawę muzyczną spotu stanowi piosenka „Barbra Streistand” duetu DJ-skiego Duck Sauce.

Kampania pod hasłem „Hit może powodować imprezy” od 5 czerwca obejmuje telewizję (m.in. w TVN, Polsat, TVP, stacje muzyczne i inne kanały tematyczne) oraz internet (największe serwisy i social media, m.in. Facebook i YouTube).

grafika

Kreację kampanii - zaplanowanej do końca sierpnia - przygotowała agencja reklamowa Gruppa66 Ogilvy Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom. Spot wykorzystywany w akcji wyreżyserował duet Konqubinat (Karolina Lewicka i Tomasz Kapuściński), a wyprodukował dom produkcyjny Redworks.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"