Bartek Hanus: z TBWA\Tequila do Lowe GGK

Bartek Hanus objął stanowisko dyrektora strategii w agencji reklamowej Lowe GGK. Poprzednio pełnił taką funkcję w agencji TBWA\Tequila.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W TBWA\Tequila Bartek Hanus pracował przez 10 lat. Dyrektorem strategicznym był przez ostatnie cztery lata, a wcześniej pełnił funkcję senior strategic plannera. W Lowe GGK Hanus zastąpił Marcina Kalkhoffa, który po odejściu z agencji założył własną firmę BrandAuditors (więcej na ten temat).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"