Bartłomiej Topa tłumaczy, czym jest „OLXowanie”

W nowej kampanii serwisu OLX aktor Bartłomiej Topa w żartobliwy sposób opowiada o tym, czym jest "OLXowanie" - czyli korzystanie z platformy OLX do sprzedawania i kupowania różnorodnych przedmiotów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Bartłomiej Topa tłumaczy, czym jest „OLXowanie”

Nowa reklama nie tylko promuje samą markę, ale również aplikację mobilną OLX oraz usługę Przesyłek OLX, ułatwiającą użytkownikom wysyłanie i odbieranie zakupionych przedmiotów.

Kampania reklamowa OLX potrwa do końca marca i obejmie szeroki zakres mediów. Dłuższemu filmowi reklamowemu towarzyszą krótsze formy, które będą dystrybuowane w mediach społecznościowych marki. Spoty reklamowe można oglądać w kanałach własnych marki, a także jako spoty radiowe.   

- To inicjatywa wpisana w strategię marki, jest częścią szerszych działań mających na celu promocję usługi Przesyłki OLX, aplikacji mobilnej oraz procesu sprzedawania i kupowania na platformie - mówi Filip Fiedorow, dyrektor marketingu OLX. - Kampania ma na celu nie tylko zwiększenie świadomości marki, ale również zachęcenie użytkowników do aktywnego korzystania z dostępnych i wygodnych funkcjonalności oferowanych przez OLX.

Za kreatywną stronę kampanii odpowiada agencja VML, a produkcją zajął się dom produkcyjny Warsaw Production.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej