Bartłomiej Trośniak: z Tradedoubler do Value Media

Bartłomiej Trośniak objął funkcję performance account managera w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Poprzednio pracował w sieci afiliacyjnej Tradedoubler.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Bartłomiej Trośniak: z Tradedoubler do Value Media
Bartłomiej Trośniak

W Value Media Trośniak dołączył do zespołu Jakuba Ignaczaka. Jako performance account manager odpowiada za sprzedaż kampanii efektywnościowych klientów domu mediowego.

Poprzednio przez prawie cztery lata pracował w sieci afiliacyjnej Tradedoubler, ostatnio jako sales manager. Zajmował się w niej projektami new business oraz obsługą kluczowych klientów, głównie z branży finansowej.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały