Bartosz Kuczyński deputy buying directorem w Grupie OMD

Bartosz Kuczyński awansował na stanowisko deputy buying directora w jednostce zajmującej się negocjacjami z mediami w ramach Grupy OMD. Pracuje w niej od ośmiu lat.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Bartosz Kuczyński deputy buying directorem w Grupie OMD

Bartosz Kuczyński awansował ze stanowiska media buying managera, które zajmował w OMD od dwóch lat. Odpowiadał za strategię zakupu oraz koordynację kampanii telewizyjnych dla wszystkich klientów agencji. Do jego codziennych obowiązków należą również negocjacje ze stacjami tv i nadzór nad kampaniami telewizyjnymi.

Wcześniej, przez ponad rok, był media managerem. W OMD pracuje od wiosny 2008 roku. Kolejno pełnił funkcje junior media assistant, media assistant, media buyer, media planner, TV coordinator i TV specialist.

Realizował projekty m.in. dla takich klientów jak Unilever, Deutsche Bank, Walmark, HP i Strauss Cafe. Zarządzał też zespołem realizującym kampanie telewizyjne dla Grupy Żywiec, a potem Polpharmy.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej