Bartosz Orzechowski i Maciej Serafin w dziale komunikacji i PR Ekstraklasy SA, odszedł Maksymilian Michalczak

Pracę w departamencie komunikacji i PR spółki Ekstraklasa SA zaczęli Bartosz Orzechowski (wcześniej m.in. w Tailor Made PR i Agorze) oraz Maciej Serafin (wcześniej m.in. w Orange Sport). Z firmy odszedł natomiast Maksymilian Michalczak.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Bartosz Orzechowski i Maciej Serafin w dziale komunikacji i PR Ekstraklasy SA, odszedł Maksymilian Michalczak
Bartosz Orzechowski

Bartosz Orzechowski objął w Ekstraklasie SA funkcję managera ds. komunikacji. Poprzednio przez dwa lata pracował w agencji Tailor Made PR, gdzie odpowiadał za komunikację marki adidas Football. Wcześniej przez pięć i pół roku był związany z Agorą, był dziennikarzem i wydawcą serwisu Sport.pl, odpowiadał także za realizację projektów sprzedażowych i patronatów.

W Ekstraklasie SA Orzechowski zastąpił Maksymiliana Michalczaka, który z przyczyn osobistych odszedł z firmy. Pracował w niej przez rok, wcześniej był związany z Wisłą Kraków, gdzie kierował pracą biura prasowego i odpowiadał za politykę informacyjną.

Maciej Serafin w Ekstraklasie SA będzie zajmował się projektami internetowymi m.in. w mediach społecznościowych. Wcześniej jako project manager zarządzał logistyką i marketingiem oraz reklamą internetową, był także digital media managerem w organizacjach non-profit. Ponadto pracował jako dziennikarz w telewizji Orange Sport.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów