Bartosz Semegin wraca do grupy Fantasyexpo

Bartosz Semegin ponownie wrócił w szeregi grupy Fantasyexpo, dołączając do WE!RE Fantasy kierowanej przez Mateusza Góreckiego. Obejmie stanowisko senior account managera zespołu specjalizującego się w markach nieendemicznych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Semegin swoją karierę w gamingu rozpoczął blisko 5 lat temu w Fantasyexpo, w którym początkowo obejmował stanowisko junior project managera i zajmował się prowadzeniem projektów esportowych pracując z takimi markami jak Razer, Cooler Master czy Nvidia. 

W styczniu 2023 roku powrócił do struktur Fantasyexpo, dołączając do teamu WE!RE Fantasy, specjalizującego się w projektach z obszaru gaming influencer marketingu. Obejmie stanowisko senior account managera non endemic brands, gdzie w świat projektów influencerskich w obszarze gamingu i esportu będzie wprowadzał marki z sektora FMCG, bankowości czy marki odzieżowe.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/radoslaw-kwiatkowski-head-of-agency-we-re-fantasy ##

W przerwie pomiędzy zatrudnieniem w Fantasyexpo pracował w agencji Gameset, gdzie obejmował stanowiska project managera, product managera i partnership managera, współpracując z takimi markami jak Acer, Warka, Phillips czy Erbud i pracował przy takich projektach jak Walka o koszyki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu