Basia Kurdej-Szatan, Gabi Drzewiecka i Modny Tata reklamują Fuzetea (wideo)

Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej napojów Fuzeta, marki Coca-Coli. Działania pod hasłem "Twoja chwila pełna smaku" przygotowały McCann Worldgroup, Fortis, LiquidThread, Mediacom i Hill + Knowlton Strategies.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Basia Kurdej-Szatan, Gabi Drzewiecka i Modny Tata reklamują Fuzetea (wideo)

Kampania "Twoja chwila pełna smaku" trwa od początku tego roku. W ostatniej, czerwcowej odsłonie, bohaterowie celebrowali wolne od obowiązków chwile.

W ramach letniej odsłony kampanii przygotowano spot z udziałem influencerów: aktorki Basi Kurdej-Szatan, dziennikarki Gabi Drzewieckiej i blogera tworzącego pod pseudonimem Modny Tata. Reklama pokazuje bohaterów w codziennych sytuacjach. Jednak w biegu i natłoku obowiązków znajdują także czas dla siebie i relaks.

Nowej odsłonie akcji towarzyszą samplingi produktów w przestrzeni miejskiej oraz reklamy na outdoorze (dworce, pociągi, nadmorskie kurorty oraz sezonowe punkty sprzedaży w 40 miastach w Polsce). Komunikację uzupełniają działania w social mediach i internecie. Spot emitowany jest zaś w telewizji.

Za realizację kampanii odpowiadają: Mediacom (planowanie i zakup mediów), McCann Worldgroup (działania ATL), Agencja Reklamowa Fortis (działania reklamowe BTL), LiquidThread (działania w digitalu) oraz Hill + Knowlton Strategies (działania PR).

Fuzetea to napój herbaciany, będący połączeniem smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów. Na polskim rynku brand zastąpił Nestea, której dystrybucją na naszym rynku zajmował się koncern Coca-Cola.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"