Bauer ustąpił Edipresse

Zamiast "Mama i dziecko" pojawiło się "Mam dziecko"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wydawnictwo Bauer wprowadziło w poniedziałek do sprzedaży miesięcznik "Magazyn dla Rodziców Mam Dziecko", który zastąpił tytuł o tej samej tematyce "Magazyn dla Rodziców Mama i dziecko". Powód zmiany - spór z wydawnictwem Edipresse o tytuł "Mama i dziecko" i decyzja sądu o zakazie wydawania tego periodyku.

- Decyzja o zmianie tytułu została podjęta przede wszystkim w trosce o dobro czytelników i klientów reklamowych.

Trwający od roku spór naszego Wydawnictwa z Edipresse nie zostaje zakończony: w zeszłym tygodniu złożyliśmy zażalenie na ostatnią decyzję Sądu w toczącej się sprawie.

Uważamy jednak, że dystrybucja naszego tytułu pod nazwą "Magazyn dla rodziców. Mam dziecko" pozwoli zapanować nad chaosem informacyjnym towarzyszącym tej sprawie od czasu pozwania nas przez Edipresse - informuje Bauer.

Wprowadzeniu na rynek nowego/starego tytułu Bauera będzie towarzyszyła trzy-tygodniowa kampania reklamowa. Pojawi się ona w TVP, Polsacie, TVN, tytułach Bauera, RMF i Zet. Kreacja przygotowała Kampania Telewizyjna ITC a zakupem mediów zajął się Mediaedge CIA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem