BBC w sieci zajmuje Brytyjczykom 30 razy mniej czasu niż Google i Facebook

Spędzany przez Brytyjczyków czas w sieci został zdominowany przez Google i Facebooka - wynika z raportu Ofcom, brytyjskiego regulatora rynku medialnego.

km
km
Udostępnij artykuł:
BBC w sieci zajmuje Brytyjczykom 30 razy mniej czasu niż Google i Facebook

W 2020 roku statystyczny Brytyjczyk spędzał online średnio 3 godziny i 37 minut dziennie. To o 9 minut więcej niż w roku 2019 oraz o 40 minut więcej niż w roku 2017.

Witryny należące do Google, w tym YouTube, przyciągały przeciętnego brytyjskiego internautę przez średnio 55 minut dziennie, a należące do Facebooka, w tym Instagram i Whatsapp - przez średnio 30 minut dziennie.

Tymczasem na stronach należących do BBC (w tym iPlayer), najwyżej sklasyfikowanego spośród wydawców newsowych, przeciętny brytyjski użytkownik spędzał dziennie średnio jedynie 3 minuty. W tej grupie wynik na poziomie minimum 1 minuty zanotowały jeszcze tylko Sky (2 minuty), Reach (2), Mail Online (1) oraz News UK (1).

grafika

Natomiast za Google i Facebookiem znalazły się witryny należące do Spotify (średnio 6 minut dziennie), Netfliksa (6), Bytedance (właściciel TikToka, 5), Microsoftu (4), Amazona (4) oraz Verizon Media (3). Średnio 2 minuty dziennie Brytyjczycy spędzali na stronach Twittera, Snapchata, Apple i eBay.

grafika

 

 

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe