BE7 zajmie się wizerunkiem marki Cumulus

Producent odzieży outdoorowej Cumulus powierzył agencji strategiczno-kreatywnej BE7 przeprowadzenie procesu rebrandingu marki oraz działania w digitalu. Agencję wybrano w drodze przeglądu ofert.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
BE7 zajmie się wizerunkiem marki Cumulus

W ramach współpracy agencja opracowała strategię komunikacji marki, zajmuje się teraz przygotowaniem nowej identyfikacji wizualnej, w tym key visuala i layoutu strony internetowej.

Prace dla klienta prowadzi zespół pod nadzorem Pauliny Trędowskiej - strategy & development managera oraz prowadzeniem kreatywnym Adama Diakowskiego - creative directora.

Umowę początkowo zawarto na  realizację strategii komunikacji i rebranding, a potem rozszerzono o digital.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?