Beata Kozidrak w świątecznym klipie firmy Mattel

Piosenkarka Beata Kozidrak została twarzą świątecznego spotu "Decybele radości" producenta zabawek Mattel (m.in. marek Fisher Price, Barbie i Hot Wheels). Działania przygotowały Coollective i Lemon Sniff.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Spot charakteryzowany jest na eksperyment, który Beata Kozidrak przeprowadza w profesjonalnym studio nagrań, zaaranżowanym w klimacie świątecznym. Piosenkarka, pozostając w reżyserce, sprawdza reakcje maluchów na rozpakowywane prezenty.

„Decybele Radości” to polska odsłona globalnej kampanii „Sound Of Excitement” firmy Mattel, która przedstawia radość dzieci, obdarowanych wymarzoną zabawką.

Klip „Decybele Radości” dostępny jest na platformach Youtube oraz Facebook. Wideo zobaczą także użytkownicy Allegro, na dedykowanej akcji platformie Decybele Radości.

Za koncepcję kreatywną kampanii i jej realizację odpowiada butik kreatywny Coollective (kreacja, strategia, planowanie i zakup mediów, aktywacje w mediach społecznościowych). Produkcją wideo zajęła się grupa Lemon Sniff.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe