Belvedere wprowadza wódkę Sobieski do Chin i Indii

Grupa Belvedere, notowana na GPW pod nazwą Sobieski, chce w tym roku wprowadzić markę Sobieski na rynki Chin oraz Indii, powiedział agencji ISB prezes spółki Krzysztof Tryliński w środę.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Właśnie wchodzimy z marką Sobieski na rynek chiński. To gigantyczny rynek i jak nam tam wyjdzie będzie to potężny impuls do wzrostu. Niedługo jedziemy również do Indii, gdzie będziemy podpisywać ostateczną umowę z naszym dystrybutorem. Oczywiście również z tym wielkim rynkiem wiążemy duże nadzieje" - powiedział ISB Tryliński.

Wielkość sprzedaży 9-litrowych kartonów w Chinach sięga 500 mln rocznie. W ub.r. Sobieski sprzedał na świecie 3 mln kartonów. Obecnie Grupa Belvedere rozpoczyna globalną kampanię reklamowo - handlową "Truth in vodka".

Firma zanotowała w 2009 roku obroty na poziomie 619 mln euro, co oznacza spadek o 27,6%w porównaniu do poprzedniego roku, poinformowała spółka w komunikacie. Strata netto grupy wyniosła 177,6 mln euro (w stosunku do 61,2 mln euro w roku 2008). W tym roku prezes Belvedere zapowiedział w rozmowie z agencją ISB, że sprzedaż może wzrosnąć o 20, a spółka powinna wypracować zysk.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"