Klienci Bershki z darmowym dostępem do Tidala

Klienci sklepów Bershka na całym świecie otrzymają możliwość założenia konta z trzymiesięcznym darmowym dostępem do muzyczno-rozrywkowej platformy streamingowej Tidal.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Klienci Bershki z darmowym dostępem do Tidala

W ramach rozpoczętej właśnie globalnej, długoterminowej współpracy we flagowych salonach Bershki na całym świecie zaaranżowane zostaną strefy muzyczne Tidal. Pierwszy taki sklep zaprezentowano w Mediolanie. Kolejne pojawią się w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech i Hiszpanii.

Strefy Tidal w sklepach Bershka

Klienci Bershki otrzymają w ramach umowy możliwość założenia konta na Tidalu z trzymiesięcznym darmowym dostępem do ponad 60 mln utworów i 250 tysięcy materiałów video.

W Strefie Tidal do dyspozycji klientów Bershki są siedziska, obok których znajdą się iPady i słuchawki.  Kupujący będą mieli również okazję uczestniczyć w ekskluzywnych wydarzeniach organizowanych w ramach Tidal X oraz spotkaniach „Meet&Greets” z gwiazdami.

Bershka (grupa Inditex) powstała w 1998 roku, obecnie ma ponad 1107 sklepów na 79 rynkach w Europie, Ameryce i Azji.

Tidal dostępny w 53 krajach, w ofercie ma 60 milionów utworów i 250 tys. wysokiej jakości wideo, w tym podcasty, wywiady, playlisty i program odkrywania młodych artystów Tidal Rising.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]