Betclic reklamuje Grę bez podatku

Firma bukmacherska Betclic rozpoczęła nową kampanię wizerunkowo-produktową. Promuje w niej przełomową zmianę w ofercie – Grę bez podatku. Bukmacher pokrywa bowiem podatek od stawki za zakłady. Produkcja kampanii ma międzynarodowy charakter, a całość realizowana jest z przeznaczeniem wyłącznie na polski rynek.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Betclic reklamuje Grę bez podatku

Kampania „Gra bez podatku” emitowana jest w internecie i telewizji. Na jej potrzeby powstała seria dedykowanych spotów produktowych (w wersji 90, 60, 30 i 15-sekundowej) i sponsoringowych (wersje 15-sekundowe), a także sześciosekundowe reklamy akwizycyjne i bumpery oraz 113-sekundowa wersja reżyserska. 

Spoty przedstawiają trudną relację głównego bohatera z poborcami podatkowymi na przestrzeni dziejów i utrzymane są w charakterystycznym dla marki, humorystycznym klimacie. Twórcy zabierają widzów w historyczną podróż do Imperium Rzymskiego, czasów Średniowiecza oraz niewielkiego miasteczka gdzieś na Dzikim Zachodzie.

Za produkcję odpowiadają portugalscy reżyserzy – Joar Marques i Nuno Alberto, którzy poza spotami dla marki Betclic, mają na koncie także reklamy m.in. dla Lidla, IKEI czy Vodafone. Zdjęcia kręcone były na planach filmowych w Bułgarii i Rumunii. Muzykę stworzył Fred Ferreira, portugalski perkusista i producent, który grał w zespołach takich jak: Dapunksportig, Buraka Som Sistema, Orelha Negra czy Banda do Mar.  

Nowa kampania pod względem skali i jakości produkcji stoi na międzynarodowym poziomie, choć realizowana jest z przeznaczeniem wyłącznie na polski rynek. Jesteśmy niezwykle dumni z tego projektu i cieszymy się, że udało nam się zaangażować do niego twórców o światowej renomie, mających na koncie współpracę m.in. z jednym z najlepszych piłkarzy w historii – mówi Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska. 

– Jesteśmy naprawdę dumni i podekscytowani, że mogliśmy przyczynić się do tej kampanii, której rozmach i charakter bez wątpienia nazwać można „paneuropejskim”. Szczególnie cieszy nas fakt, że zrealizowaliśmy ją z naszym długoletnim partnerem, marką Betclic. Wyjątkowość lokacji i obsady oraz talent twórców, z którymi współpracowaliśmy bez wątpienia idą w parze z jakością nowej oferty Betclic - mówi Pablo Dominguez Agregan, dyrektor kreatywny grupy w 180heartbeats + Jung von Matt. 

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada 180heartbeats + Jung v Matt. Spoty wyprodukowało studio produkcyjne Dobro, a za reżyserię odpowiada 78 Films z Lizbony. Zakupem mediów zajmuje się Star Media. W komunikacji projektu markę wspiera agencja K+ PR. 

W Polsce obowiązuje podatek od stawki w zakładach wzajemnych w wysokości 12 proc., który jest opłacany przez operatorów, ale potrącany graczom z wygranej. Betclic od 11 marca wprowadza rewolucję, dzięki czemu każdy Gracz Betclic będzie wygrywał więcej.  

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady