Beyoncé zdominowała Twitter

Informacja o błogosławionym stanie Beyoncé pobiła wszelkie rekordy popularności na serwisie Twitter.

megafon.pl / pr / zsam
megafon.pl / pr / zsam
Udostępnij artykuł:

Gdy świat dowiedział się, że piosenkarka jest w ciąży, liczniki na stronie zanotowały 8868 wpisów dotyczących tematu na sekundę. Tym samym wiadomość ta pobiła zwycięstwo Japonii w mistrzostwach świata piłki nożnej kobiet, które jest obecnie drugie. Na trzeciej pozycji znajduje się inna piłkarska historia, czyli przegrana Brazylii z Paragwajem w pucharze Copa América.

Beyoncé zdradziła wszystkim, że spodziewa się dziecka podczas rozdania nagród VMA, co zapewne przełożyło się też na największą oglądalność w historii MTV - wydarzenie podziwiało 12,4 miliona telewidzów.

Ciąża opóźni także prace na planie remake'u filmu "Narodziny gwiazdy", w którym wokalistka zagra główną rolę żeńską. Reżyser projektu, Clint Eastwood, nie zamierza szukać innej aktorki.

Muzyczny dorobek przyszłej mamy zamyka longplay "4" z czerwca 2011 roku. Na dużym ekranie mogliśmy podziwiać ją ostatnio w thrillerze "Obsesja".

megafon.pl / pr / zsam
Autor artykułu:
megafon.pl / pr / zsam
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu